امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۱ بعد از ظهر

به گزارش دهاقان نیوز، آئین افتتاحیه نگارخانه ترنج دهاقان پیش از ظهر دوشنبه با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین مربوطه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
سید علی سجادی در این آئین با بیان اینکه وجود یک مکان مناسبت جهت به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان شهرستان ضروری بود، گفت: با افتتاح این نگارخانه هنرمندان شهرستان می‌توانند آثار خود را در این نگارخانه به نمایش بگذارند.

معاون فرماندار دهاقان بیان کرد: به جهت حمایت از هنرمندان و تشویق آنان برای ادامه کار، از ادارات و ارگان‌های شهرستان انتظار می‌رود هدایا مورد نیاز خود از هنرمندان خریداری نمایند.

مصطفی صالحی در ادامه با بیان اینکه شهرستان دهاقان در تمامی عرصه‌های هنری موفق بوده است، گفت: نبود زیر ساخت‌های مناسب در شهرستان یکی‌از مهم‌ترین مشکلات هنرمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان بیان کرد: نگارخانه ترنج دهاقان دومین نگارخانه در شهرستان است که‌با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیون تومان تجهیز شد.

صالحی افزود: امیدواریم به لطف خداوند متعال با پایان بحران کرونا هنرمندان شهرستان می‌توانند آثار خود را به نمایش بگذارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه وجود یک آموزشگاه موسیقی در شهرستان، خواسته علاقه مندان به این هنر به شمار می‌رود، تشریح کرد: مجوز این آموزشگاه اخذ شده است و استعلامات قانونی آن هم انجام شده و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
صالحی در پایان گفت: خانه فرهنگ و هنر شهرداری با همکاری شهردار محترم شهر دهاقان تحویل اداره فرهنگ و ارشاد شده است و بزودی در اختیار هنرمندان شهرستان، جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری، قرار می‌گیرد.

منبع خبر: خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی